Ігри та вправи на розвиток моторики верхніх і нижніх кінцівок

Ігри на розвиток моторики верхніх кінцівок.

1. “Врятуй зайчиків” – намальовано 5 зайчиків. Іде вовк. Потрібно пальчиками закрити зайчиків.
2. Зібрати розсипані лічильні палички, сірники, коралі.
3. Переклади палички з однієї коробки в іншу.
4. “Будівельники” – гра з сірниками.
Перенести:
користуючись двома пальцями обох рук;
користуючись великими пальцями лівої руки;
тільки двома пальцями - великими і мізинцем;
тільки вказівним і середнім пальцями;
двома мізинцями обох рук викласти у 4 сірників парканчик.
5. Попрасуємо пеленки (зіжмаканий папір).

Розвиток моторики нижніх кінцівок.

1. “Зайчики” – стрибки на обох ногах на одному місці (тримаючись за руку, за стіл).
2. Стрибки на правій на лівій нозі почергового на одному місці – тримаючись за руку, стіл.
3. Стрибки на лівій, на правій нозі по прямій від стола до дверей і навпаки (самостійно або тримаючись за руки).
4. “Жабки” – стрибки в коло.
5. “зайчик” – імітація рухів.

Зайчик біленький сидить
Вушками ворушить.
Йому холодно сидіти
Треба лапки погріти.
Йому холодно стояти
Треба зайцю пострибати.
Вовчик зайчика злякав
Зайчик стриб . і поскакав.

6. Гра-пантоміма “В ліс по ягоди”.
Взяла кошик на ліву руку і пішла в ліс. Збирає ягоди. Загримів грім (постукування руками по столі).
Спалахнула блискавка (сплеск над головою, зажмуритись). Пішов дощ (барабанити пальцями по столі).
Спочатку повільно, потім сильніше, швидше і знову повільно. Перестав падати дощ, виглянуло сонечко (розвести руки в сторони, посміхнутись).
7. Ходити по вузькій дошці поставленій на підлозі.
8. Стрибки через низько натягнуту стрічку.
9. Дощик у лісі “Крапля раз, крапля два, дощик землю полива. Хай гарненько виростає, після дощику трава. Крап-крап, крап-крап-крап, дощику, ти припускай. Крап-крап, крап-крап-крап парасольки розкривай. (ритмічно виставляючи то праву. То ліву ногу і промовляючи: Дощ іде, ну то й що, гумові в нас чобітки – он які і блискучі і прудкі. (Перестрибують через “калюжу” накреслене коло.
“У калюжу не впаду – я її перестрибну”.

10. “Конячки”
– Он конячка прискакала –
Повезе всіх у садок.
Нас дітей отут чимало
Кінь копитом цок та цок.

http://ua.textreferat.com/referat-871.html